Koniec z ...
Kampania składała się z trzech motywów, każdy pod innym hasłem: “koniec z myciem”, “koniec z miksowaniem”, “koniec z rwaniem”. Hasła miały na celu podkreślić konkretne zalety produktu - umyte, odpowiednio skomponowane i pokrojone. Całość została potraktowana metaforycznie i z przymrużeniem oka. Hasła były ilustrowane przykuwającymi uwagę autentycznymi fotografiami z lat 50-tych, przedstawiającymi kobiety w określonych rolach: matka, myjąca włosy dziecku, kobieta podrywana, czyli “rwana” przez mężczyznę i para – kobieta i mężczyzna – wybierająca płyty do patefonu, a więc miksująca muzykę. Ten zabieg sugerował także, że pojawienie się miksów sałat Fit & Easy to koniec pewnej epoki.
Kampania zrealizowana przez Men at Work miała miejsce w Warszawie, przeprowadzana była na billboardach i citylightach – ekspozycja od 1 do 31 marca 2012 .