Marka Fit&Easy rusza z loterią promocyjną
„Nie prześpij zimy” to hasło rozpoczynającej się 10 listopada br. loterii promocyjnej produktów Fit&Easy. Akcja potrwa do 15 stycznia 2018 r. i obejmie gotowe do spożycia mieszanki sałat, produkty mono (rukola, roszponka, szpinak, jarmuż) i lunch boxy. Celem działań jest przekonanie konsumentów, że warto sięgać po świeże sałaty również jesienią i zimą. Wsparciem loterii jest intensywna telewizyjna kampania sponsoringowa, internet oraz materiały informacyjne w miejscach sprzedaży.
Bohaterami kreacji są zwierzęta znane ze swojego leniwego trybu życia, które w żartobliwy sposób przekonują, że nie warto czekać do wiosny, by zadbać o siebie i swoją zdrową dietę. Hasło „Nie prześpij zimy!” ma zachęcić konsumentów do zmiany nawyków żywieniowych poprzez częstsze spożywanie sałat. Mechanizm loterii polega na zakupie produktu marki Fit&Easy objętego promocją, zachowaniu paragonu i zarejestrowaniu się na stronie www.nieprzespijzimy.pl. Codziennie losowane są atrakcyjne nagrody, które można samodzielnie wybrać lub które zasugeruje rozwiązanie zabawnego psychotestu.
Raz w tygodniu losowany jest voucher na wycieczkę o wartości 10 000 zł.
Warto wziąć udział 😉